21. децембар 2014.

Направите сами пенушави шећерни пилинг

Изгледа никад доста пилинга! Ја волим да макар једном недељно урадим пилинг целог тела. Нарочито сада, када је време хладно а ми носимо по неколико слојева одеће, чини ми се да је стварно неопходно да поклонимо додатну пажњу неговању коже.

Што се израде пилинга тиче мислим да спадају у производе које заиста веома лако можете и сами да направите код куће. Питање је само шта највише волите и који рецепт ћете користити. Ја сам до сада већ поделила неколико рецепата за различите шећерне пилинге: кафене пилинг коцке, кремасти пилинг, уљани пилинг.

У последње време најчешће правим пенушаве. Ево како изгледају:



 

 
У наставку су састојци потребни за овај пилиг. Навешћу вам оквирне мере које сам користила:
  • око 30 г сапуна, тј. остатака сапуна из неког ранијег пројекта. Ја за ове пилинге користим транспарентни сапун који ми преостане након резања и изједначавања ивица;
  • 1 кашичица омиљеног уља; ја сам користила бадемово али ви можете узети било које за које сте сигурни да ће одговарати вашој кожи. Идеје ради можете користити: маслиново, конопљино или неки мацерат ако вам је при руци;
  • 1 кашичица глицерина;
  • 30 г шећера;
  • 0,5 кашичице етарског или мирисног уља.
У микороталасној, на средњој јачини и у кратким интервалима, истопите уситњен сапун коме сте додали глицерин. Након што се сапун отопио убаците уље. Полако мешајте и додајте шећер. Мешајте и на крају додајте етарско или мирисно уље по жељи. Ја сам за ову прилику користила мирисно уље камилице. Док је још топла, убаците масу у силиконске модле и добро је притисните, како би се пилинг лепо формирао. Будите брзи јер хлађењем маса постаје чврста и тешка за обликовање.
 
Погледајте како изгледају фазе прављења овог пилинга: 
 

Како се користи? Пре употребе пилинг измрвите у рукама. Након туширања, нанесите га на влажну кожу и измасирајте је. Осим што ћете уживати у масажи пилинг ће вам омогућити и уживање у вашем омиљеном мирису.

Што се дизајна и мириса тиче не постоје ограничења тако да можете пустити машти на вољу и потпуно испољити своју креативност. Осим мириса руже или камилице волим да их направим и са амирисом алое:


Да ли волите пилинге? Који вам је омиљени?

До неког новог пројекта желим вам успешну предстојећу радну недељу и срећно сапуњање!


12 коментара:

  1. This is very tempting! I shall definitely try your recipe. Thanks!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Yes, it us really worth trying! Thank you for your comment and welcome to my blog! :)

      Избриши
  2. Wow, those look fantastic! I am also very tempted to try out your recipe now, thanks for sharing!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Yes, it is really easy to make! The good thing also is that there is no any mess in the bathroom after using this scrubs.

      Избриши
  3. Goco! Ovo je zaista nešto novo i fantastično! Puno ti hvala za podeljen recept!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Daro! Recept je zapravo okviran ali daje dobru smernicu da se napravi piling po zelji. Ja ga puno korostim i bas sam zadovoljna.

      Избриши
  4. Wow, Gordana, they look so cute and I love your recipe a lot! We always have soap residue home and I have been always loking for ideas to use it, so a big thank for sharing this recipe!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you Nat! Yes, this is rally grate way for additional soap usage. It is easy to make and big fan for use.

      Избриши
  5. An all in one soap and scrub! Thank you for the wonderful idea and recipe.

    Happy Holidays, Gordana! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Izgledaju potpuno fantasticno! Iako ih stalno imam u varijanti sa cp sapunom i poklanjam uz svaki sapun, ili narucen set, ove providne su vrh! Kao zele bombone, koje isto obozavam!

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala Maja! Super su za upotrebu a kao poklon uvek obraduju :)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...