15. септембар 2013.

Кремасти пилинг за тело

Обожавам пилинге за тело! Пилинг тела јесте додатна активност рутини туширања али то  уложено време се стварно исплати. На врло лак и једноставан начин, у сопственом аранжману, можемо омогућити себи прави спа ужитак.

Мада се за пилинг могу користити разни материјали ја у последње време користим шећер и могу вам рећи да сам јако задовољна. Пилинг шећером није превише груб али је довољно ефикасан и зато је шећер, кад су пилинзи у питању, мени је један од омиљених материјала.

Постоје различите рецептуре за пилинге који се могу направити мада је у основи иста идеја: мешање уља и бутера са изабраним пилинг материјалом. На влажну кожу, непосредно након туширања, нанесе се пилинг, истрља се по кожи а затим испере. Осим што се кожа освежи и некако "живне" такође упије уља и бутере тако да након туширања не постоји потреба за наношењем лосиона или креме.

Погледајте како је текао мој поступак израде кремастог пилинга:


Од тренутка када сам набавила неопходне материјале за израду крема, пре свега мислим на емулгаторе, решила сам да направим кремасти пилинг за тело. То је мало напреднија варијанта у односу на стандардни пилинг јер се мешавини уља и бутера додаје и емулгатор. Кад нанесемо овај пилинг, у контакту са водом, практично се направи кремаста емулзија која се ставрно лако утрљава на кожу.

Испробала сам рецептуру са Point of Interest блога, чији је аутор Сузан, врхунски експерт кад су емулзије у питању као и многи други козметички производи, и не само то већ и особа која несебично дели своје искуство и знање. Сам рецепт можете погледати на следећем линку.

За израду овог пилинга користила сам маслиново уље. Сигурно вам привлачи пажњу његова боја. Потиче од шикона, биљке коју сам добила из Јапана, и коју сам сама мацерирала  (погледајте више информација у овом посту).

А ево како је испао кремасти пилинг:

Кремасти пилинг за тело
Осим маслиновог овај пилинг садржи и какао и ши бутер као и неодољиви мирис лаванде.
 
У случају да немате све неопходне састојке за израду кремастог пилинга подсетићу вас да пилинг може веома лако да се направи и по једноставнијој рецептури. Погледајте на линку овај рецеп за шећерни пилинг о коме сам раније писала. Такође, ако имате мало више времена, и пилинг коцке могу да дођу у обзир, погледајте рецепт објављен у овом посту. Без обзира на одабрану рецептуру сви ови пилинзи ће подједнако ефикасно одрадити посао, остаје само на вама да их испробате, уврстите у вашу рутину и уживате у добијеним резултатима!

Желим вам леп остатак викенда, успешну предстојећу радну недељу и наравно срећно сапуњање!
 

12 коментара:

  1. What a lovely body scrub. Before I translated you text I thought that you were making sorbet. The last picture looks like something that is called "vispipuuro" in Finnish, that is a whipped porridge with lingonberries.
    https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQh9hT9ZYqvCdAORLvg7ygO1nlFlAGtHwOCr9FBe2d1mZmQYeMwIQ

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. You are right Marika it really looks like "vispipuuro"! :)It is really amazing how nice color could be obtain from shikon.

      Избриши
  2. Одговори
    1. Than you Nat! It is really nice to handle it as well! It provides enough scrubbing with creamy skin feeling.

      Избриши
  3. Such beauty Gordana, that color is gorgeous! You reminded me that I had made an emulsifying scrub years ago..I need to consider trying this again, maybe for Christmas gifts!

    ОдговориИзбриши
  4. Thank you Cee! This scrub could be, for sure, a good gift!:)

    ОдговориИзбриши
  5. Obavezna nalepnica NIJE ZA JELO, Pošto bih ja krenula sa kašikom...:). Fantastično izgleda! Svaka čast!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Marija! Stvarno izgleda jestivo, morala sam lepo da ga oznacim kako ne bi zavrsio u tanjiru nekog od ukucana :)

      Избриши
  6. That looks like a wonderful body scrub, Gordana! Thanks for sharing your recipe and technique!

    ОдговориИзбриши
  7. The scrub is very good and looks very beautiful!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you so much Saponeta! I visited your blog and I really enjoyed looking at so many beautiful and interesting products you make!

      Избриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...