14. децембар 2014.

Нови сапун "Baby Cotton"

Ево ме са једним новитетом! Додуше, за оне који прате моју FB страницу, овај сапун и није велика новина јер сам на њој информацију о овом сапуну објавила одмах након што сам га направила. Међутим, сапун је сада прописно одстојао, и дошао на ред да се и овде прикаже :)
 
Верујем да већина вас који се баве израдом сапуна, од материјала који су на дохвату руке, увек пожеле да их испробају у сапуну. Ја такође нисам изузетак по том питању. Мада ми набавка егзотичних додатака сапунима није страна некако увек волим да се ослоним на доступне, локалне изворе. У том смислу дошла је и сурутка на ред :)
 
Размишљала сам са чим да је искомбинујем и онда ми се наметнула глина. Ево како је сапун испао:


Интересантно је колико се пуно информација о овој намирници може пронаћи. Не бих да дужим, препуштам вам да и сами мало истражујете, али навешћу само оне које су мени биле занимљиве. Када се конзумира сурутка повољно делује на дигестивни тракт, подстиче варење и убрзава метаболизам. Препоручује се у превенцији и терапији обољења јетре, остеопорозе, повишеног крвног притиска и да не набрајам даље....
 
За израду овог сапуна користила сам мешавину маслиновог, палминог, кокосовог и рицинусовог уља уз какао бутер као вишак масноће. Додата је бентонит глина, можете чак видети и мало веће честице које су присутне у сапуну, тако да је добро чишћење загарантовано а уз то без исушивања коже.
 

 

А мирис? Мирис je "Baby Cotton", изузетно пријатна и избалансирана  мирисна комбинација која  подсећа на свежину а опет има неку лагану, благу ноту.


Да ли ви користите сурутку? Каква су ваша искуства?

До наредног поста желим вам опуштен остатак викенда и срећно сапуњање!

14 коментара:

  1. I love whey and it makes the best pancakes! :).

    I use yogurt in most of my soaps. I think whey would have a similar effect.

    Love the rustic look of your soap. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I also think that whey provides similar benefits to soap as yogurt. Thanks for pancakes idea, I really need to try it! :)

      Избриши
  2. Beautiful soap, Gordana! I love the clay and the swirly layers. The colors are so earthy and pretty.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you so much Jenny! Yes it has that earthy and natural look. It was layering technique. Really amazing how grate swirls could be achieved by so simple technique!

      Избриши
  3. I think that's one thing that really makes me want to try CP soaps, is all the neat ingredients you put into it. I love the earth tones in this soap, it really makes for a very natural look.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I am so glad that this soap could be someone's inspiration :) Do try making CP soaps, completely new challenge but worth trying!

      Избриши
  4. Divno Goco! Surutka mi je na vrho liste. Sjajan i zdrav sastojak.

    ОдговориИзбриши
  5. Probala! Doduše, u sapunu, ne i da pijem. Nekako mi odbojna pomisao da probam, a ni sama ne znam kakvog je ukusa.
    No, sapun je divno ispao i verujem da je odličan za kožu. Isušišanje nećemo ni da pominjemo, to ne postoji! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Maja! Jeste, super dodatak za sapun. Sto se konzumiranja tice ja uvek imam u kuhinji I onu varijantu u prahu :)

      Избриши
  6. Beautiful soap, Gordana! Whey makes a lovely soap, I can tell you!

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...