3. март 2013.

Направите сами шећерни пилинг за тело

Верујем да и сами коритите састојке који су вам на дохвату руке за негу тела а ево једног рецепта који сам недавно испробала а који ме је одушевио: шећерни пилинг за тело са лимуном!

Састојци који су вам потребни су лако доступни и верујем да их већ имате у кухињи:

3 кашике уља (ја сам користила мацерат невена у маслиновом уљу)
3 кашичице глицерина
1 кашичица лимуновог сока
1 кашичица меда
1/2 шоље шећера (у мом случају жути шећер)
10 капи мирисног уља лимуна (опционо)

Састојци за шећерни пилинг
 Помешајте уље, глицерин, лимунов сок и мед у посуди и након сједињавања ових састојака додајте шећер. Мада сам у рецептури навела 1/2 шоље шећера ову количину модификујте а све у складу са тим да ли желите више или мање груб пилинг.

Шећерни пилинг за тело
Пребаците га у адекватну посуду (мени је стаклена теглица сасвим у реду) и чувајте га у фрижидеру. Обележите га! Овај производ толико примамљиво изгледа а верујем да сигурно не бисте желели да га неко од ваших укућана грешком замени за храну!



Количина коју ја правим је довољна за неколико третмана и то из следећег разлога: пилинг се узима влажним рукама а без обзира колико се поведе рачуна о чистоћи посуда и састојака које користимо вода ипак представља плодно тле за развој бактерија, плесни... Због тога мања количина, благо закишељеног пилинга, на ниској температури и може да издржи пар недеља у фрижидеру уз ставрно низак ризик од контаминације. Мени је зато и боље да чешће направим мање количине нарочито кад припрема овог производа уопште није захтевна.

Пар пута недељно, након туширања нанесите овај пилинг на влажну кожу и благо масирајте а затим исперите. Након оваквог пилинга кожа остаје глатка и мека и није потребо користити додатни лосион за хидратацију. Повременим пилинзима олакшавамо кожи регенерацију а то је управо оно што нам треба на измаку ове зиме.

A који је ваш пилинг фавори?

До нових постова у којима ћу приказати нове сапуне са састојцима из Јапана желим вам успешну радну недељу и срећно сапуњање!

10 коментара:

  1. Your sugar scrub looks delicious!
    Don´t know what it is, but I prefer sea salt scrub. My skin just feels better after it. And maybe it is also because I try to avoid sugar in my diet and we only have really small amounts of it at home :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nice recipe, Gordana! I love those scrubs, you can use so many powder powders to make scrubs home!
    My favourite one is with coffee!
    Wish you a nice we!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you Nat! I also like coffee scrubs: so firm and aromatic! I hope that I will soon share my coffee scrub recipe. Have a nice week too!

      Избриши
  3. Njam-njam,izgleda karamelasto, kad neka orijentalna poslastica! Svaka čast za inventivnost! Ja naravno imam pitanja. 1. Da li šećer krene da se otapa od limuna i ulja? I 2.Da li koža (i kada) ostanu masni posle pilinga?
    Za negu ne sumnjam da je ekstra,s obzirom na ulja,a ja sam zacrtala da napravim penušav piling! Oh,to vreme,nikad ga dovoljno za sve moje ideje i zacrtane projekte.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Secer bude cvrst sve vreme jer ta kasicica limunovog soka koja se doda je nedovoljna da rastvori secer. Ovaj piling je stvarno ekstra, koza nakon ispiranja nije masna jer ne ide samo ulje vec i glicerin. I ja se spremam da napravim penisavi piling ali kao sto kazes previse zacrtanih projekata a premalo vremena!

      Избриши
  4. What a great-looking sugar scrub recipe, Gordana! I haven't tried a sugar scrub before. I've tried a salt scrub, though, and I imagine that a sugar scrub would be just as nice! I may have to give this a try someday.

    ОдговориИзбриши
  5. That looks wonderful Gordana, thank you for posting the recipe!

    ОдговориИзбриши
  6. Odlično Goco! Potpuno ste u pravo što se tiče limunovog soka. I glicerin je odličan dodatak da se smanji masan osećaj koji dosta ljudi (odgajanih na komercijalnim proizvodima), ne voli. Inače, i meni je krem-sapun na listi projekata. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ksenija! Kad bi samo ta "to do" lista mogla da bude konacna, meni se vremenom samo uvecava :)

      Избриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...