1. септембар 2013.

"Зелена маслина" постаје зелена

Сапун „Зелену маслину“ сам први пут правила јула прошле године и приказала га у овом посту. Био је то сапун рађен топлим поступком и потпуно бео! Сигурно се питате одакле ова зелена боја у називу сапуна? То је била моја прва рецептура за сапун без палминог уља, са садржајем маслиновог уља од 73%, што ме је и инспирисало за назив. Осим маслиновог сапун садржи кокосово, рицинусово уље и какао бутер као вишак масноће.

Била сам одушевљена квалитетом овог сапуна. На првом месту његовим изгледом. Обично у сапуне које правим додам и козје млеко, али у „Зеленој маслини“ сам га намерно изоставила. Зато је сапун задржао дозу прозирности... А како тек пенуша и како је кремаст... Стварно право уживање!

Да би изглед сапуна оправдао његов назив недавно сам направила још једну туру по истој рецептури. Међутим овог пута сам се одлучила за хладни поступак. Како имам спирулину у праху решила сам да део сапунске масе обојим овим колорантом.

Погледајте како изгледа у модли одмах након сипања:



А исечени комади сапуна изгледају овако:

Сапун "Зелена маслина"

Ово су фотографије сапуна сликане око месец дана након сечења и на моје изненађење зелена боја је почела да бледи. Међутим изгледа да је то тако само на површини сапуна. Кад сапун крене да се користи зелена боја, боље речено маслинастио зелена, се потпуно „врати“ и буде интензивна.



А мирис? Сапуну сам додала мирис морског бора који је ставрно освежавајући! Како је сада последњи комад сапуна на измаку сигурна сам да ћу у скоријој будућности поново правити „Зелену маслину“!

Желим вам леп остатак викенда и срећно сапуњање!

10 коментара:

  1. This must be a wonderful soap! I´m starting to like more and more soaps with a high olive oil content. I think they need a little longer time to cure, but the are so gentle.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. You are completely right Marika! I like simplicity and creaminess of those soap too!

      Избриши
  2. Deine fast pure Olivenölseife sieht sehr gut aus. Ich mag auch Seifen mit einem hohen Olivenölanteil sehr gerne. Letzthin habe ich eine gemacht, die nur aus Olivenöl und Talkum besteht. Ich bin schon gespannt auf das Waschgefühl.
    Viele Grüße
    Petra

    Гоогле Транслатор каже:
    Ваш скоро чисто маслиново уље сапун изгледа веома добро. Волим и маслиновог уља, сапуна са високим уделом веома срећан. Недавно сам направио састоји само од маслиновог уља и талк. Већ се радујем прања осећања.
    Поздрав
    Петра

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you very much for your comment Petra! I also plan to make 100% olive oil soap soon... Thay need longer cure time but it is worth waiting :)

      Избриши
  3. Gorgeous Gordana, I love that soft green color...beautiful!

    ОдговориИзбриши
  4. Beautiful name for a natural and so rich soap, Gordana! I haven't made yet such a high % of olive oil soap, but reading about your soap makes me want to make it too!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you Nat! I am big fan of goat milk soaps but I can tell you this vegan recipe, without goat milk, but with high olive oil content is my new favorite!

      Избриши
  5. Beautiful soap, Gordana! The pastel green is pretty, and the soap recipe sounds lovely.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you Jenny! This will be for sure the soap that I will make again in the future!

      Избриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...