27. септембар 2014.

This or That

Ксенија ме је прошле недеље позвала да попуним овај упитник што ме је у првом тренутку мало изненадило јер у блогосфери у којој се крећем оваква врста упитника је права реткост. Међутим питања су ме подсетила на Споменаре које смо својевремено попуњавали у основној школи. Свака страница је имала по једно питање а онда особа која се у споменар уписује одговара. Неретко су се понеке странице, ради бољег ефекта, декорисале лаком за  нокте са шљокицама или кармином док су слике омиљених певача или глумаца такође била честа појава. Права је драгоценост била испунити цео Споменар и листати га повремено...

Али ово изгледа да је мало другачији приступ, мада не и мање забаван. Па да кренем:
 

Шминка Руменило или бронзер - не користим ни једно ни друго, имам изузетно светао тен и никад нисам испробала нити сам имала жељу да пробам ову врсту производа
Сјај или кармин - кармин
Ајлајнјер или маскара - и једно и друго, обично је то део моје свакодневне шминке. Некада се деси да само ставим сенку и маскару али то је прилично ретко
Пудер или коректор - ништа од овога
Четкице или апликатори - квалитетни апликатори

Нокти

OPI или CG - ниједан
Дуги или кратки - волим дуге, међутим у последње време, да ли због мањка моје пажње, углавном су средње дужине
Акрилини или природни - природни
Светли или тамни - тамни


Тело

Парфем или splash - парфем
Лосион или путер за тело - и једно и друго
LUSH или други бренд - врло провокативно питање за неког ко скоро све неопходне ставри за негу тела смућка у својој кухињи :)


Мода

Фармерке или тренерке - фармерке
Дуги или кратки рукави - дуги, поприлично сам зимогрожљива
Хаљине или сукње - и једно и друго
Пруге или карирано - пруге
Папуче или сандале - сандале
Мараме или капе - мараме
Минђуше - висеће, крупне, по могућству ручно рађене, уникатне
Огрлице или наруквице - огрлице
Штикле или равна обућа - штикле
Јакне или дуксерице - јакне


Коса

Локне или права - локне, мада имам праву косу па морам да улажем приличан напор
Пунђица или реп - реп
Дуга или кратка - дуга
Светла или тамна - тамна
Шишке на страну или праве - на страну


Разно

Киша или сунце - сунце
Лето или зима - лето, али не са тропским врућинама
Јесен или пролеће - пролеће, нема лепшег осећаја кад након дуге зиме крену сунчана јутра а дан се продужи
Чоколада или ванила - чоколада
 
Како правила налажу сада бих и ја требало неког да номинујем, што ми уопште неће бити лако:

Теа
 
Миа
 
Дара

Весна

Да ово не буде тотално ван концепције мог блога најављујем вам у следећем посту један занимљив рецепт за производ за негу коже. Биће вам потребан следећи састојак (може и у осушеном облику), погађате ли о чему се ради?


Желим вам релаксирајући викенд и срећно сапуњање!

7 коментара:

  1. Drago mi je da si popunila upitnik! Tako je i meni Pepeljuga uvalila kosku da mi poremeti koncepciju! XD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je drago! :) Stvarno potpuno van koncepcije ovog bloga ali bas zabavno :)

      Избриши
  2. Hi Gordana, is it Saint John's wort? The ingredient for your next recipe?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Yes Iulia, it's Saint John's worth! I am really impressed, you are such botanical expert!

      Избриши
  3. Nice to know more about you, Gordana! And can't wait to see what are you going to make of that precious worth!

    ОдговориИзбриши
  4. Joooj,toliko me postova ceka, a imam i ja ovaj zadatak. Za razliku od drugih, ovaj je najlakse sastaviti, problem je samo sto nemam kome da ga prosledim, zaista ne pratim srpske/makedonske blogove, a malo onih koje pratim, vec vidim 'prozvane'!

    ОдговориИзбриши
  5. Crna Goco!! Pa šta sad da napišem kad nemam ni kosu ni nokte, a poziv jedino da uputim Jardin ili Ani iz Rustike, jer su Vesna i Maja već pozvane. Ajd, videćemo nešto!

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...