17. мај 2014.

Добитник рођенданског даривања/ Birthday Giveaway Winner


Недеља је баш пролетела и ево дођосмо до тренутка да извучем добитника рођенданског даривања које сам организовала поводом двогодишњице писања овог блога (детаље можете видети у овом посту).
 
Добила сам лепе честитке као и добре идеје за нове постове тако да се надам да ћу ускоро освежити овај блог неким новитетима!
 
Имала сам укупно 15 коментара али сам за извлачење елиминисала један који је написала моја ћеркица - јер сложићете се да има идеалне могућности да користи моје сапуне свакодневно :) Ипак ми је драго јер ово је био њен први коментар на блогу!
 
Убацивши све учеснике, уз помоћ Random.org сам извукла и срећног добитника:

Срећни добитник је Моника, ауторка блога Bubbles in my Head!

Желела бих да се захвалим свима који су учествовали, како на лепим жељама, тако и на идејама! Свакако више среће следећи пут а ја ћу се потрудити да то буде ускоро!

Dear Monica, congratulations! You are the winner of "Moj sapun..." Birthday Giveaway! Please could you send me an e-mail to mojsapungm@gmail.com with necessary info in order to organize shipment to you?

Желим вам леп викенд, да напокон гране Сунце, и срећно сапуњање!
 

7 коментара:

  1. Congratulations, Monica!
    Ah, I was not far ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Congrats, Monica! I'm sure you'll be enjoying Goca's soap and lotion and who knows, you might get a blender afterwards :-) !
    Goco, drago mi je što se i domaća publika angažovala u ovom postu, nadam se da će je vremenom, biti sve više!

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман18. мај 2014. 04:10

    Oh my gosh, do you hear me hyperventilating? Thank you so much Gordana! This is such a lovely surprise! Off to send an email to you. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Congratulations to Monica...yay!!! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Congratulations Monica, I am so glad that you were lucky winner! The package is on it's way:)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...