7. јануар 2014.

Поход на Златибор

Са нестрпљењем сам чекала Новогодишње и Божићне празнике јер су значили и почетак одмора за мене.  А онда поход на Златибор :)

За мене је златиборски крај један од најлепших у Србији и стварно идеално место за одмор и пуњење батерија. Уживали смо у предивној природи, лепом времену, шетњама и добром друштву!

Тек понека фотографија ради успомене...

 
 

А после напорне шетње прија и једна шоља доброг чаја...

 
Свакодневно смо посећивали и златиборску пијацу. И као што је обично случај са сапунским заљубљеницима, да су у свакој прилици у потрази за састојцима који би могли да се искористе као додаци сапунима, ни ја нисам била изузетак. Ево погледајте шта сам пазарила:
 
 
Невен, боквица и кантарион! На првом месту ми се допао квалитет овог биља а нарочито кад га упоредим са оним које је у понуди по радњама здраве хране. Све ове биљке су благодет за кожу и ја сам их већ убацила у нерафинисано маслново уље ради добијања мацерата.
 
Е овај састојак сам јако дуго тражила... боров катран!
 
 
Изузетно специфичан и ароматичан састојак са интензивним мирисом коме се приписује позитивно деловање на кожу а нарочито на суву и иритирану. Мислим да ће бити велики изазов радити са њим а ја планирам да га испробам у сапуну и балзаму.
 
До наредног поста желим вам срећне Божићне празнике, успешну 2014. и срећно сапуњање!

9 коментара:

  1. Bravo! Za odmor i kupovinu! Još uvek nisam provalila gde u mk da nadjem katran, imam sapun. Sapun je u 'karantinu', jer tako moćno prenosi miris na svaki predmet oko sebe. Ja bih ga probala u sapunu, za balzame stvarno nisam sigurna. No, jedva čekam da vidim tvoj, a još više utiske korisnika!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Maja! Vec sam napravila jednu probnu turu sapuna sa 20% borovog katrana I mirise tako intenzivno da ga susim na prozoru. U balzam cu da stavim mnogo manju kolicinu. Sigurno objavljujem utiske cim isprobamo!

      Избриши
  2. Preciosas las plantas, la caléndula me dio sana envidia.
    Un lugar precioso y mágico sin duda.
    Feliz año nuevo y muchos éxitos

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Calendula is one of my favorite herb! Thank you so much for your comment. I whish you all the best in 2014 and many soap creations!

      Избриши
  3. Qué lugar tan mágico, y que buenas plantas.
    Feliz año y muchos éxitos

    ОдговориИзбриши
  4. Златибор looks to be a nice destination, Gordana!
    I am happy for you that you received some pine tar, and I can't wait to see your next soaps!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Yes Nat, Zlatibor is one of the most beautiful Serbian mountain. Very popular and nice place to sped vacation with the family. I am also very glad to have pine tar and! It took ages to find it and I hardly wait to see what type of quality this ingredient will add to the soap (and salve as well).

      Избриши
  5. Very nice shopping session, Gordana! :) I can't wait to see your next soaps :)

    ОдговориИзбриши
  6. I hope that you had a lovely holiday, Gordana! The photos are beautiful. And it looks like you got some wonderful soapmaking ingredients there!

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...