18. април 2015.

Нови сапун: "Mr. Pepper"


Волим зачине. У кухињи имам неколико полица на којима је мноштво наређаних теглица са зачинима махом купљеним на путовањима. Има ту босиљка, оригана, кима, каранфилића, куркуме, цимате, ваниле... Такође и наменски направљених мешавина за сир и разне врсте меса. Волим да их комбинујем и експериментишем са њима.
 
Већ дуго користим шарени бибер који, осим доброг шмека који даје јелима, има тако интересантан изглед. Ту су зрнца црвене, маслинасте, крем и сиве боје које ми увек привуку пажњу кад уђем у кухињу. Мени је управо овај бибер био инспирација за туру сапуна коју сам недавно направила. Дакле у овом посту представљам вам нови сапун: "Mr. Pepper"!

 

Сапун је направљен на бази стандардне мешавине биљних уља: маслиновог, палминог, кокосовог и рицинусовог а као вишак масноће је додат какао бутер. Сама палета боја је диктирала избор додатака за ову туру сапуна. Убацила сам козје млеко, тако да је основна боја овог сапуна светло крем што се и уклапа са бојом неких зрнаца бибера. Сиву сам добила помоћу активног угља. Намерно нисам хтела да претерујем са количином како бих добила сиву боју. За црвену сам користила минерални пигмент намењен сапунима. Интересантно како је боја верно испала и потпуно се уклопила уз ове црвене куглице бибера.


Што се мириса тиче некако ме је ова комбинација боја асоцирала не неки тежи, ароматичан мирис... Од материјала које сам имала при руци искомбиновала сам етарска уља чајног дрвета, еукалиптуса и бора. Испало је занимљиво и освежавајуће.


Мислим да су и шаре испале лепо и потпуно у складу са са задатом "биберастом" темом.


Шта вас инспирише приликом осмишљавања дизајна сапуна? Како вам настају идеје?

Желим вам релаксирајући викенд и срећно сапуњање!

14 коментара:

  1. Great idea! And I love your swirl. Is it an in-the-pot swirl? I love the result. I never dare using grey in soaps, but it looks really good here. Another successful design from you!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you so much! This is modified hanger swirl and for the grey I used small amount of activated charcoal. I visited your blog and enjoyed so much looking at soaps you make!

      Избриши
  2. Love those peppercorn toppings, what a fantastic idea! Your colours are fabulous and really compliment your peppercorns.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you so Much Monica! I planned this design for so long and finally made it. It turned out really grate, I am particularly happy with how red turned out.

      Избриши
  3. The combination of EO's sounds fresh and it suits the pepper design! I love those red pepers too, and also thought of using them in a soap, maybe one day :). In the meanwhile, I will admire your beautiful soap, Gordana!

    ОдговориИзбриши
  4. Ne pravim sapune, samo volim da ih koristim :-) Već neko vreme pratim tvoj blog i želim samo da kažem da je vrlo zanimljiv, dopada mi se način na koji pišeš postove. Sapuni izgledaju predivno! Pozdrav...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Puno hvala za lepe reci Ondinijana i dobrodosla na blog! Uvek mi je drago kad se pojave novi citaoci ovde :) Skoknula sam i ja do tvog bloga i impresionirana sam tvojim kreacijama i idejama!

      Избриши
  5. Odličan swirl, Goco! Još nisam probala 'Cospodina Biberovića' ,uskoro ću. U mojoj kući je mužić ljubitelj '4 bibera' ,kao i drugih začina, ja sam konzument samo ponekih.
    Svaka čast za inspiraciju. Mene obično neki miris koji planiram da koristim inspiriše da mu osmislim dizajn. Ponekad i način spremanja torti (koji, doduše, ja samo po novinama vidjam, lol)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mi ga stalno kupujemo, imamo i dobar mlin tako da su supe i corbe sada nezamislive bez njega :) Bas sam bila u dilemi kako ce ova crvena ispasti, ali bas je Ok. Javi utiske kad ga isprobas :)

      Избриши
  6. This turned out amazing Gordana, I love those pink peppers!

    ОдговориИзбриши
  7. Wow, that is a beautiful batch of soap, Gordana! I love those colors and the swirls are so pretty. The peppercorns on top is a nice touch.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you Jenny! It took me so long to make it, but those peppers in my kitchen were grate reminder :)

      Избриши

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...